Rezerwuj obóz na lato 2022 bez obaw i ryzyka. Sprawdź jak możesz w pełni zabezpieczyć się przed wyjazdem z naszym Pakietem Kwarantanna.
Wiele osób obawia się planować wyjazd, szczególnie zagraniczny, z dużym wyprzedzeniem. Faktycznie pandemia koronawirusa może nam nie raz spłatać figla, ale nie oznacza to, że musimy rezygnować z naszych planów czy też czekać do ostatniej chwili z rezerwacją, tracąc przy tym wielokrotnie szanse na atrakcyjniejszą cenę. Warto zatem rozważyć dostępne opcje, które nie tylko zabezpieczą nasz wyjazd, ale również przyniosą spokój ducha aż do powrotu z wakacji.
Na początku przypominamy, że wszyscy uczestnicy obozów ATAS są ubezpieczeni w WIENER i posiadają w cenie ubezpieczenie kosztów leczenia (KL). Dodatkowo istnieje możliwość dokupienia dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji lub przerwania podróży (KR). Chroni ono podróżnego na wypadek nagłego zachorowania (również na COVID-19). Aby jednak zapewnić pełne ochronę naszym obozowiczom przygotowaliśmy nową usługę o nazwie "Pakiet Kwarantanna".
Poniżej odpowiadamy na czym ona polega i czym różni się od zwykłego ubezpieczenia.
Dziecko trafia na kwarantannę lub izolację domową z powodu COVID. Czy muszę rezygnować z wyjazdu?
Nie, jeżeli klient zdecyduje się na zakup Pakietu Kwarantanna przysługuje mu bezkosztowa zmiana terminu wyjazdu bądź imprezy. W przypadku, gdy klient nie zdecyduje się na zmianę, otrzyma on wówczas od ATAS zwrot wpłaconych środków na wyjazd.
Co daje mi Pakiet Kwarantanna?
Jeżeli uczestnik imprezy zostanie skierowany na kwarantannę, której termin pokrywa się z wyjazdem na obóz Klientowi przysługuje jednorazowa, bezkosztowa zmiana terminu lub imprezy na inną. Jeżeli nie jest możliwe zmienienie terminu lub imprezy, klient otrzymuje zwrot na kwotę stanowiącą 100% wpłaconych na poczet wyjazdu środków pomniejszony o wysokość dopłaty za Pakiet w kwocie 80 PLN.
Wykupiłam/em ubezpieczenie KR (koszty rezygnacji). Czy jestem chroniony w przypadku skierowania uczestnika na kwarantannę?
Nie. Polisa KR gwarantuje zwrot środków w przypadku nagłego zachorowania, w tym również na COVID-19. Nie ma jednak zastosowania w przypadku skierowania uczestnika na kwarantannę.
Jaka jest różnica między Pakietem Kwarantanna a ubezpieczeniem KR?
Ubezpieczenie KR umożliwia rezygnację z wyjazdu z zachowaniem zwrotu 100% wniesionych środków w przypadku nagłego zachorowania, również na COVID-19. Ubezpieczenie KR nie gwarantuje bezkosztowej rezygnacji w przypadku skierowania uczestnika na kwarantannę/izolację. Tym zabezpieczeniem jest Pakiet Kwarantanna.
Dlaczego powinienem zdecydować się zarówno na ubezpieczenie KR jak i na Pakiet Kwarantanna?
Zakup ubezpieczenia KR oraz Pakietu Kwarantanna zapewnia pełną ochronę, zarówno w przypadku zachorowania na COVID-19, jak i w przypadku skierowania uczestnika na kwarantannę np. w przypadku gdy uczestnik sam nie ma objawów choroby, jednak miał kontakt z osobą, która ma pozytywny wynik testu.
Do kiedy powinienem zdecydować się na dodatkową usługę Pakiet Kwarantanna?
Można dokonać zakupu Pakietu do 5 dni od dnia wpłaty zaliczki na obóz. Nie można jednak wykupić Pakietu jeśli do rozpoczęcia imprezy zostało mniej niż 14 dni.
Zapoznaj się z regulaminem Pakietu Kwarantanna >>>